onsdag 10 september 2014

Mitt nya bett - Del 2

I går drog jag tand nummer 2 av 5. Så nu är nedre käken avklarad. Den här gången gjorde det lite ondare då tandläkaren lyckades picka in en nerv i kinden som gjorde så att det ilade i hela huvudet och jag skrek till. Sen så var tanden så pass sned och växte in i en annan tand att hon blev tvungen att slipa på den för att få loss den. Uppenbarligen ska övre käken bli lite lättare att dra tänder.. Alltid nått!
Jag satt igår och reflekterade över vad jag faktiskt har dragit igång. Jag har precis dragit ut två permanenta tänder! Och de kommer aldrig tillbaka! Jag har tagit bort bitar av mitt ansikte och det finns numera ingen återvändo! Fick pyttelite panik men för det mesta så ser jag faktiskt fram emot detta. Att får fixa till detta en gång för alla. Att få ett rakt, snygg och fungerande leende. Vill man vara fin (samt äta normalt och inte ha hvudvärk) får man lida pin. 

Tand nummer ett

Tand nummer två

Mitt bett innan dragningen

1 kommentar: